Markkinoinnin perusteet 23A00110

GD Star Rating
loading...

6 Replies to “Markkinoinnin perusteet 23A00110”

  1. Kevään 2019 toteutus (Pekka Mattilan vetämä) oli case-pohjainen. Vierailevat luennot ja case-aiheet olivat pääsääntöisesti mielenkiintoisia, mutta niiden kytkeminen markkinoinnin teoriaan toisinaan ontui. Kurssilla todellakin kannattaa olla paikalla, sillä case-tapausten läpikäynti oli tentin pohjalla. Myös ryhmän yhteistyöhön kannattaa panostaa, eikä vain jakaa kapeita osa-alueita, sillä tällä kurssilla ryhmätyöt keskittyvät oppimiseen – ei ”tekemisen takia tehtäviin” palautuksiin.

  2. Caset epämääräisiä eivätkä tunnu liittyvän juuri mitenkään luentoihin/kurssikirjaan.

    Käsienheiluttelua…

  3. Kurssi käyty 2016 ja kurssikirjaan ei kannata koskea. Aika vähän ylipäätänsä uutta asiaa pääsykoekirjan lisäksi. Luennot mielenkiintoisia ja luennoitsijat hyviä, mutta kurssilla ei tullut juurikaan mitään opittua.

  4. Kurssikirjaa ei kannata lukea, sillä kaikki tentin kysymykset pohjautuvat luentodioihin.

  5. Kurssilla ei mitään uutta asiaa, jota ei olisi jo käsitelty pääsykoekirjoissa. Casejen arvostelut todella epämääräisiä, nettitehtävät yks iso läppä ja kalvot täynnä virheitä.

    Annan 1/5 käsienheiluttelun perusteille.

  6. Caset olivat hyviä tapoja syventyä aiheisiin, mutta vierailijaluentoja oli ehkä vähän liikaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.